torstai 6. marraskuuta 2014

Kuvaoksennus

Aika pitkään tähän pystyin!

Nyt on päälle kaksi viikkoa edellisestä postauksesta, voihan räkä. Tämä kyllä mukailee aika hyvin mun käyttäytymismallia noinabout kaikessa uudessa mitä koetan. Eli pari kuukautta menee, mutta sitten hyydyn.

Nohh, koetan vielä elvytellä. Oon jo nyt huomannu, kuinka kiva on lueskella näitä juttuja, ja muistella, mitä kaikkea onkaan tehnyt ja tapahtunut.

Tässä siis nyt kuvaoksennus viime viikoilta muutamine kommentteineen, että voidaan alottaa taas "puhtaalta pöydältä" niin sanoakseni.

Hepparatsastusta Eldhestar-tallilla

 Mä ja mun hepo.



Pulikointia "Secret" Lagoonissa


Gullfoss


 Tyytyväiset turistit

Geysir








þingvellir national park



Seljalandsfoss

 Jolle ja suihkulähde.



Dyrholaeyn Musta ranta




Skaftafellin kansallispuisto





Evästauko





Jökulsárlón




 Kokeilin taas selfietä. Not my thaang.







 Söpöö


Jossain holleilla matkalla Keflavíkista Krisuvíkiin


 Islantilainen opastekyltti. Kartta laitettu alueelle, jonne ei saa mennä ja vielä niin päin, ettei sitä ainakaan voi lukea? Seison siis tässä kuvassa aidan takana ja tämä kuva on zoomattu.


 Tuolla haisi mätä hai ja oli kylmä. Ei viivytty kauaa.


Krisuvík

 Upea järvi. Tältä alueelta yritettiin etsiä luonnon hotpoolia noin tunti. Turhaan. Kotona googlailun jälkeen kävi ilmi, että oltiin löydetty se, mutta siinä ei jostain syystä ollut vettä just nyt.
Miten tää ei jotenkaan yllätä?





Ja lopuksi vähän arkea:

 JES!

 Sipulinleikkuu hoidettu

 Aivan liian suolaista lammaspataa. 
(Valmiiksi suolatun lampaan vika.)

 Kaunis iltataivas featuring mun kauniin iPhonen takakuori

 Jollen parta on liian pitkä.

 Samoin hiukset. Oman elämänsä Leningard Cowboy.
(Itsehän olen täydellinen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti